قطعه ای برای شنیدن

سلام و درود بر همه علاقمندان به موسیقی در این وبلاگ سعی شده موسیقی های مورد علاقه بنده گنجانده شود تا با دوستان به اشتراک گذاشته شود امیدوارم از شنیدن انها لذت ببرید

قطعه ای برای شنیدن

سلام و درود بر همه علاقمندان به موسیقی در این وبلاگ سعی شده موسیقی های مورد علاقه بنده گنجانده شود تا با دوستان به اشتراک گذاشته شود امیدوارم از شنیدن انها لذت ببرید

کازابلانکا , پدرخوانده

تو این قسمت اهنگی که واس این فیلم ها خونده شده رو گذاشتم

کازابلانکا با خوانندگی برتی هیگینز

پدر خوانده با صدای اندی ویلیامز

متن اهنگها رو همراه با ترجمه هم میذارم

متن اهنگ کازابلانکا :

I fell in love with you watching Casablanca

Back row of the drive in show in the flickering light

Popcorn and cokes beneath the stars became champagne and caviar

Making love on a long hot summer’s night

وقت تماشای کازابلانکا عاشقت شدم

ردیف آخر، زیر پرپرک نور

چس فیل  و نوشابه زیر ستاره ها شامپاین و خاویار شدن

انگار که توی یه شب تابستون بلند عشقبازی کنیم

 

I thought you fell in love with me watching Casablanca

Holding hands ‘neath the paddle fans in Rick’s Candle lit cafe

Hiding in the shadows from the spies. Moroccan moonlight in your eyes

Making magic at the movies in my old Chevrolet

 

 

فکر می کردم وقت تماشای کازابلانکا عاشقم شدی

وقتی تو کافه شمع سوز ریک، بادبزن تو دست داشتی

از دست بپاها توی سایه ها قایم می شدیم، انگاری مهتاب صحرای مغرب توی چشات بود

که شورلت قدیمی ام  رو مث جادوی فیلما کرده بود

 

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca

But a kiss is not a kiss without your sigh

Please come back to me in Casablanca

I love you more and more each day as time goes by

 

 

وای که هنوز بوسه فقط بوسه کازابلانکاست

ولی بدون آه تو بوسه که بوسه نمیشه

تو رو خدا برگرد پیشم توی کازابلانکا

هر روز که می گذره من بیشتر  و بیشتر عاشقتم

 

I guess there’re many broken hearts in Casablanca

You know I’ve never really been there. So, I don’t know

I guess our love story will never be seen on the big wide silver screen

But it hurt just as bad when I had to watch you go

 

 

فک کنم قلبای زیادی توی کازابلانکا شکسته باشه

تو که می دونی من هیچوخ اونجا نبودم پس نمی دونم

فکر نکنم قصه عشق ما رو هیچوخ  کسی فیلم کنه

اما بد جور سوختم وقتی رفتنتو تماشا می کردم

 

 

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca

But a kiss is not a kiss without your sigh

Please come back to me in Casablanca

I love you more and more each day as time goes by

 

Oh! A kiss is still a kiss in Casablanca

But a kiss is not a kiss without your sigh

Please come back to me in Casablanca

I love you more and more each day as time goes by

I love you more and more each day as time goes by

 

وای که هنوز بوسه فقط بوسه کازابلانکاست

ولی بدون آه تو بوسه که بوسه نمیشه

تو رو خدا برگرد پیشم توی کازابلانکا

هر روز که می گذره من بیشتر  و بیشتر عاشقتم

 

وای که هنوز بوسه فقط بوسه کازابلانکاست

ولی بدون آه تو بوسه که بوسه نمیشه

تو رو خدا برگرد پیشم توی کازابلانکا

هر روز که می گذره من بیشتر  و بیشتر عاشقتم

هر روز که می گذره من بیشتر  و بیشتر عاشقتم

متن اهنگ پدر خوانده:

Speak softly, love and hold me warm against your heart

به آرامی با من سخن بگو عزیزم و من را صمیمانه در قلبت محفوظ بدار


I feel your words, the tender trembling moments start

حرفهایت را احساس می کنم، لحظات لطیف و پر ترس و لرز بین ما شروع شده


We're in a world, our very own

و ما در دنیایی هستیم که مال خودمان است


Sharing a love that only few have ever known

و عشقی را به اشتراک می گذاریم که کمتر کسی آن را دیده

Wine-colored days warmed by the sun

روزهای عاشقی گرم و سوزان و به رنگ شراب هستند


Deep velvet nights when we are one

و شبهایی که من و تو در آنها ما می شویم

Speak softly, love so no one hears us but the sky

به آرامی با من سخن بگو عزیزم تا کسی جز آسمان صدایمان را نشنود


The vows of love we make will live until we die

و عهدهایی که تا آخرین روز زندگیمان زنده اند


My life is yours and all because

زندگی من مال توست، و همه و همه به این خاطر است که


You came into my world with love so softly love

تو با آن عشق لطیف و پاکت وارد زندگی من شدی

Wine-colored days warmed by the sun

روزهای عاشقی گرم و سوزان و به رنگ شراب هستند


Deep velvet nights when we are one

و شبهایی که من و تو در آنها ما می شویم


Speak softly, love so no one hears us but the sky

به آرامی با من سخن بگو عزیزم تا کسی جز آسمان صدایمان را نشنود


The vows of love we make will live until we die

و عهدهایی که تا آخرین روز زندگیمان زنده اند


My life is yours and all becau-au-se

زندگی من مال توست، و همه و همه به این خاطر است که


You came into my world with love so softly love

تو با آن عشق لطیف و پاکت وارد زندگی من شدی

 

 

http://s6.picofile.com/file/8180634342/casablanca_berti_hi.mp3.html

http://s4.picofile.com/file/8180636250/spsl.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد